Subject: Kõrvemaa Triatlon 12.07.2025
From: "Gisela Needrit" <[email-masked]>
To: "Anija Vallavalitsus" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: PÄA Põhja <[email-masked]>,PPA Põhja <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 3 Jun 2025 11:47:45 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Edastan Anija vallale taotluse Kõrvemaa Triatlon 2025 korraldamiseks.

Kooskõlastuse ja info eesmärgil saadan info ka teistele.

Sündmus toimub juba mitmendat aastat ja möödunud aastaga võrreldes
muudatusi planeeritud pole.

Triatlon toimub 12. juulil 2025 Sportland Kõrvemaa keskuses.

Plaanitud on 250 m ujumist, 20 km maastikul rattasõitu ning 4 km
metsajooksu.

Lisaks taotlusele on kirjaga kaasas liiklusskeem ja rajakaardid.

Palun andke märku, kui peaks tekkima lisaküsimusi.

Jääme ootama avaliku ürituse luba.

Ette tänades,

Gisela Needrit

Peakorraldaja

56957333

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

https://sport.sportlandkorvemaa.ee/